Prezenty dla klientów – co podarować, aby zrobić dobre wrażenie?

Prezenty dla klientów – co podarować, aby zrobić dobre wrażenie?

Tym, co decyduje o powodzeniu firmy, jest jej klientela. Każdy przedsiębiorca patrzący w przyszłość wie, że powinien dbać o swoich klientów. Możemy osiągnąć to na wiele różnych sposobów. Jednym z nich są różnego rodzaju upominki – zarówno tanie gadżety reklamowe, jak i droższe zestawy składające się z różnych produktów. Co wobec tego warto podarować klientom, aby zrobić na nich dobre wrażenie?

Zadowolony klient jest bardziej skłonny do tego, aby polecać ofertę danej firmy innym osobom. Dzisiaj, w dobie internetu, to szczególne ważne, ponieważ wiadomości rozchodzą się błyskawicznie. Opinia wyrażona na portalu społecznościowym może dotrzeć w kilka sekund do tysięcy zainteresowanych. Wobec tego w gestii każdej firmy powinno być dbanie o swój wizerunek. Neutralnie, składa się na niego bardzo wiele czynników, dlatego skupmy się tutaj na jednym z nich, a mianowicie na prezentach dla klientów.

Z jakiej okazji możemy obradować klientów prezentami?

Zasadniczo nie potrzebujemy do tego żadnej szczególnej okazji, ale najczęściej akcje upominkowe związane są z określonymi wydarzeniami – Walentynki, Dzień Kobiet, Wielkanoc, Boże Narodzenie, rocznica założenia firmy to tylko niektóre z nich.

Gdy chcemy przekazać prezent dla klienta na konkretne wydarzenia, wówczas możemy dobrać go tak, aby odzwierciedlał on ich tematykę, przykładowo na święta możemy wybrać upominki z wielkanocnymi lub bożonarodzeniowymi motywami. Z kolei wtedy, gdy upominki chcemy przekazywać bez konkretnej okazji, mamy już wolną rękę w ich doborze.

Gadżet reklamowy czy coś droższego?

Kolejną sprawą jest wybranie odpowiednich upominków. Tutaj wszystko zależy już od naszego budżetu, ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie przeznaczyć na ten cel sporej sumy. Zdecydowanie najtańsze są popularne gadżety reklamowe, na przykład kubki, długopisy, smycze, czapeczki, koszulki czy notesy. Są też uniwersalne i sprawdzą się dla każdej firmy niezależnie od tego, jaką prowadzi ona działalność. Wystarczy tylko dokonać ich personalizacji poprzez umieszczenie na nich logo firmy i od razu są gotowe do wręczenia.

Do dyspozycji mamy też droższe i bardziej luksusowe gadżety reklamowe, na przykład mogą być to gadżety elektroniczne, wysokiej klasy artykuły piśmiennicze, grawerowane szkło, aby wspomnieć tylko o paru propozycjach. Więcej z nich możemy znaleźć na stronach internetowych firm zajmujących się sprzedażą personalizowanych gadżetów reklamowych – możemy zakupić je też przez internet.

Kosze upominkowe – pomysł na ekskluzywny upominek

Ciekawą propozycją są również kosze upominkowe, które po brzegi wypełnione są różnymi słodkościami i innymi pysznymi produktami. Są one najczęściej wręczane klientom z okazji wygranych, jako zadośćuczynienie, na przykład przy procedurze reklamacyjnej, także otrzymują je często tak zwani liderzy opinii czy influencerzy. Kosze takie w zależności od ich zawartości będą kosztowały nas od około 60 do ponad 300 złotych.

W przygotowywaniu wyjątkowych koszy upominkowych specjalizuje się firma Nobilia. W jej asortymencie znajdziemy kosze na każdą okazję.

Comments on this post

0 Comments